Přehled herního systému TFT: Remixový hukot

Podívejte se na soupisku s rozborem několika kapel (vlastností), které se chystají do Konvergence.

Vítejte u Remixového hukotu, jediného hudebního festivalu, kde máte soupisku na starost vy. Abyste měli přehled o tom, kdo vede žebříčky a získává přízeň fanoušků, projdeme si pár poznámek k celému koncertu. Zde si probereme jen pár kapel, sólistů a Superfandů z celého vesmíru LoL, kteří vyjdou s aktualizací 13.23, ale v našem posledním videu z vývoje o tomto konvergentním komplexu kompozic v Konvergenci toho budete moct odhalit mnohem víc, včetně seznamu těch nejlepších hitů v rámci mechanismů TFT, zamyšlení nad sadou Runeterra se mění a hloubkového rozboru všeho, co se týká Remixového hukotu.

Interpret: K/DA (3/5/7/10)

Členové: Lillia (1z, Superfanda, Strážce), Evelynn (1z, Miláček publika), Seraphine (2z, Čarotvůrce), Kai'Sa (2z, Oblíbenec), Neeko (3z, Ochranka, Superfanda), Akali (4z, True Damage, Hvězda, Popravčí), Ahri (4z, Čarotvůrce)

K/DA přišlo na scénu v roce 2018 s debutovým singlem „POP/STARS“, ve kterém účinkovaly talenty z rozmanitého ansámblu umělců, jež vedla okouzlující hlavní vokalistka Ahri. Jejich výrazný úspěch pramení nejen z jejich zvuku; jejich transcendentní choreografie měla dopad na celou Konvergenci, kde rozsvícená políčka značí začátek jejich formace. Po začátku boje všichni šampioni ve světle získají maximální zdraví, sílu schopností a útočné poškození. Šampioni K/DA do toho jdou Naplno a získávají dvojnásobné bonusy. Když nasadíte víc členů K/DA (včetně hostujících hvězd, Superfandů a držitelů Emblému), dosáhnete silnějších prahů vlastností, což vám poskytne ještě VÍC zdraví, útočného poškození a síly schopností.

K/DA je dokonalá vlastnost pro duální tahouny. To bude určitě tím, jak mají nacvičené sdílení jeviště! Předměty s útočným poškozením dejte Akali a předměty se silou schopností zase Ahri – a postarejte se, aby získala i Modrý buff. Podle toho, jaký styl máte radši, se můžete přiklonit k Popravčímu a posílit Akali, nebo k Čarotvůrci, z čehož budou těžit Ahri a Seraphine.

Akaliina vlastnost Hvězda mění její schopnost podle toho, která skupina je na vaší ploše trendy. Pokud vaše plocha září díky popovým hvězdám, Akaliina schopnost bude Nepolevující příval, kdy hodí

šuriken na nejvzdálenějšího neoznačeného nepřítele, čímž mu způsobí fyzické poškození a označí ho. Pak přeběhne ke každému označenému nepříteli a každému z nich způsobí fyzické poškození. Nechte ji pořád sesílat, aby mohla neustále přebíhat, a určitě si do party přidejte Popravčího, aby mohla likvidovat soupeře s nízkým zdravím.

HEARTSTEEL: 3/5/7/9

Členové: K'Sante (1z, Strážce), Aphelios (2z, Rychlostřelec), Sett (3z, Rváč, Rocker), Yone (3z, Miláček publika, Vládce čepele), Ezreal (4z, Oblíbenec), Kayn (5g, Vládce čepele, Divoká karta)

Tahle nová partička nepřišla jen ovládnout pódium, ale získat si vaše srdce. Členové HEARTSTEEL získávají srdce za zabíjení nepřátel a ještě víc jich dostanou, když prohrají souboj hráčů. Po každých 4 soubojích hráčů proměníte aktuální srdce v mocné odměny! Počet srdcí, která získáte, se zvyšuje s každým členem HEARTSTEEL ve hře.

Heartsteel se od minulých ekonomických vlastností v několika ohledech liší. Zaprvé je to naše první vertikála se šesti základními jednotkami a schopností dosáhnout výjimečně silné (a chaotické) vrcholné vlastnosti 8. Zadruhé, jelikož vám stačí tuto vlastnost nasadit jen na čtyři kola, abyste získali výplatu, můžete se k Heartsteel přiklánět a zase se od nich odklánět, jak bude vaše srdce chtít. Pokud máte v lobby náskok ve zdraví, můžete se prostě rozhodnout vystřídat pár jednotek a vyměnit bojovou sílu za bonusovou výplatu, která vám umožní vrátit se k hlavní kompozici a udělat z místa v první čtveřici první místo. A nakonec, a tohle je spíš tip, Heartsteel je dokonalá vlastnost, když neustále vyměňujete Hlavní hvězdy – jednotky, které ke své dané vlastnosti přidávají další +1 a mají speciální bonus. K'Sante vám coby raná Hlavní hvězda může pomoct k počáteční sérii proher a získat tak rychlý stimul k rané ekonomice, zatímco když ho vyměníte za Yoneho či Kayna, budete moct předvést taneček s krásnou choreografií.

Pentakill: 3/5/7/10

Členové: Olaf (1z, Rváč), Gnar (2z, Superfanda, Rocker), Kayle (2z, Vládce čepele), Mordekaiser (3z, Strážce), Karthus (4z, Popravčí), Viego (4z, Vládce čepele), Yorick (5z, Rocker, Ochranka)

*v nejlepší napodobenině křiku* Zaslepení záští pramenící ze špatných výběrů. Přísahají smrt všem, kteří jim vzdorují. Pocítíte pomstu spodní čtveřice!

Jednotky Pentakillu působí vyšší poškození a utrpí nižší poškození. Tento bonus se během souboje zvyšuje s tím, jak si připisujete zářezy. Jakmile získáte pětizářez (5 zářezů), tento bonus bude JEŠTĚ SILNĚJŠÍ

(3) 7 % k bonusovému poškození, 5 % ke snížení poškození

(5) 11 % k bonusovému poškození, 7 % ke snížení poškození

(7) 20 % k bonusovému poškození, 11 % ke snížení poškození

(10) 50 % k bonusovému poškození, 25 % ke snížení poškození

Ačkoliv základ této kompozice sestává z těch levnějších členů Pentakillu, skutečný koncert přijde s Yorickem za 5 zlaťáků. Díky své schopnosti Yorick vyvolá pařící zombie kolem okraje plochy, které se budou hrnout doprostřed, přičemž každá způsobí fyzické poškození během tří útoků a rozpoltí nepřátelům zbroj. Každé druhé seslání navíc vyvolá VELKOU zombii, která má větší odolnost a působí vyšší poškození. Z těch velkých zombií jsou také úžasní bedňáci.

True Damage: 2/4/6/9

Členové: Kennen (1z, Superfanda, Ochranka), Yasuo (1z, Vládce čepele), Senna (2z, Rychlostřelec), Ekko (3z, Čarotvůrce, Strážce), Akali (4z, Hvězda, Popravčí), Qiyana (5z, Miláček publika)

Členové True Damage, jak už název napovídá, působí přímé poškození. Ale kromě toho mají jejich schopnosti jedinečné stylové bonusy, které se aktivují, když je vybavíte předmětem.

Pojďme si pár jejich stylových bonusů ukázat:

Kennen je možná Superfanda, ale členové True Damage ho považují i za člena party. Jeho stylový bonus umožní jeho schopnosti, která zasahuje bleskem nepřátele kolem něj, udeřit a omráčit dodatečného nepřítele. Schopnost Akali se u True Damage změní v Hluboký řez, který hodí tři vlny kunai na nejbližší tři cíle. Každá vlna způsobí fyzické poškození, jež se rozdělí mezi zasažené cíle. Za každý cíl, který přežije všechny tři vlny, se Akali vrátí část many, aby mohla schopnost seslat znovu a říznout ještě hlouběji. S aktivním stylovým bonusem se rovněž vyléčí ve výši části způsobeného poškození, takže jí můžete dávat další předměty s útočným poškozením. Díky tomu si budete moct šetřit léčivé předměty pro Qiyanu za 5 zlaťáků, která může během boje vytvářet dočasné kopie nepřátelských předmětů. A když se stylově vyšvihne a přežije dost dlouho, dokáže dokonce vytvářet permanentní dokončené předměty.

Augmentace předmětů vám umožní využít stylového bonusu této vlastnosti naplno, takže si na styl dávejte pozor. Tato kompozice rovněž těží z dodatečných Strážců/Ochranky, kteří posílí vaši přední linii a poskytnou Akali a Qiyaně prostor, aby mohla předvést své schopnosti: rapování, likvidaci nepřátelské plochy a také asi tisk předmětů – panečku, ti jsou ale talentovaní.

Country: 3/5/7

Členové: Tahm Kench (1z, Rváč), Katarina (2z, Miláček publika), Samira (3z, Popravčí), Urgot (3z, Rocker), Thresh (4z, Ochranka)

Desperado, naše country kapela, sjednocuje zvěstovatele řinčení a vyvolává Oře hrůzy, když přijde o určité procento zdraví vašeho týmu. Oř hrůzy získá zdraví a útočné poškození s každou úrovní hvězd vašich Country šampionů, a když dosáhnete vyšších prahů vlastnosti, získá rovněž nové schopnosti, kterými posílí vaši mazanou partu.

• (3) Oř hrůzy získá schopnost: Žně

Pasivní schopnost: Po nástupu poskytne spojencům rychlost útoků na zbytek souboje.

Aktivní schopnost: Způsobí fyzické poškození všem nepřátelům v okruhu 2 polí.

• (5) Oř hrůzy získá schopnost: Děsivé žně

Pasivní schopnost: Po nástupu poskytne spojencům rychlost útoků na zbytek souboje a jednotky Country získají na zbytek souboje léčení poškozením.

Aktivní schopnost: Způsobí fyzické poškození všem nepřátelům v okruhu 2 polí. Okolní nepřátelé během několika sekund utrpí vyšší poškození a Oř hrůzy se vyléčí ve výši části poškození, které jim způsobí.

• (7) Oř hrůzy získá schopnost: Pekelné žně

Aktivní schopnost: Způsobí fyzické poškození všem nepřátelům v okruhu 2 polí. Okolní nepřátelé během několika sekund utrpí vyšší poškození a Oř hrůzy se vyléčí ve výši části poškození, které jim způsobí. Během této doby vyvolá každou půl sekundu přízračného jezdce, který způsobí fyzické poškození nepřátelům, jimiž projde.

Oř hrůzy vašemu týmu poskytuje silný buff, ale také ve vertikále slouží jako Ranař. Aby mohl váš Oř hrůzy dále zadupávat vaše soupeře, opětovné výběry kvůli vylepšení úrovně hvězd vašich Country jednotek jsou povinností! Pokud zůstanete na 7. úrovni, můžete dát více hvězd Samiře a Urgotovi, vašim primárním tahounům, zatímco když budete spěchat k pozdějším úrovním, budete si moct přidat dodatečné Popravčí kvůli poškození a Strážce či Rváče kvůli silnější přední linii. Emo je skvělý přídavek ke Country jádru. A když už je o tom řeč, připravte si slzy na další sekci!

Emo: 2/4/6

Samotáři: Annie (1z, Čarotvůrce), Amumu (3z, Ochranka), Vex (3z, Popravčí), Poppy (4z, Rocker)

Tak smutní, tak osamocení. Emo šampioni mají snížené požadavky na manu pro seslání schopnosti. Kdykoliv zemře nějaký spojenec, Emo šampioni si ještě víc sníží maximální manu až na limit 50 %, takže bude ještě snazší utopit tu bolest v slzách. Jakmile bude mít jejich kouzlo 50% cenu, úmrtí budou naopak manu poskytovat.

Hrát s Emo znamená hrát si se smutkem. Hledejte slzy při každé příležitosti a vytvářejte Modré buffy a Emo emblémy. Díky Modrému buffu Annie a Vex nikdy nevypadaly tak... šťastně – ale to může být také tím, že sledují, jak jejich spojenci padají pod kytičky. Emo lze hrát jako opětovný výběr za 1 zlaťák s Annie coby tahounem nebo jako opětovný výběr za 3 zlaťáky postavený na Vex/Amumuovi. Přidejte další Čarotvůrce a posilte Annie, anebo přidejte Country jednotky, rozbalte Emo show a aktivujte Popravčího, Rockera a Ochranku.

Punk: 2/4/6

Členové: Jinx (1z, Rychlostřelec), Vi (1z, Rocker), Pantheon (2z, Ochranka), Twitch (2z, Popravčí)

Rozdávejte údery, rozdávejte punk. Punkeři dostávají bonusové zdraví a útočné poškození. Tento bonus se zvyšuje o 1 procento pokaždé, když utratíte zlaťáky za opětovný výběr. Po použití Punkerů v boji váš první opětovný výběr stojí 1 zlaťák. Zatímco budete dávat dohromady svou bandu nezbedů, bude se základní bonus zvyšovat, čímž se zároveň zvýší hodnota, kterou z opětovných výběrů získáte, a to povede ke střetu v pozdní fázi s naprosto nabušenými punkery.

Tihle nahrávači poskytují skvělý základ pro libovolnou kompozici s opětovným výběrem za 1 či 2 zlaťáky. Nezapomeňte provést opětovný výběr pokaždé na začátku boje – možná budete mít pocit, že svou ekonomiku splachujete do kanálu, ale vaše kompozice díky tomu bude moct likvidovat zdraví nepřátelského taktika po celý zápas. Když si pořídíte augmentaci v rámci opětovného výběru, vaše silné jádro Punkerů to může dotáhnout až do Nirvany.

Disko: 3/4/5/6

Členové: Nami (1z, Oslňovač), Taric (1z, Ochranka), Gragas (2z, Rváč, Čarotvůrce), Blitzcrank (4z, Strážce), Twisted Fate (4z, Oslňovač)

Vraťte se do dobrých časů s Diskem, kdy obdržíte umístitelnou Disko kouli, jež posiluje šampiony, kteří začínají souboj vedle ní, a to tak, že jim poskytne rychlost útoků a léčení s každou sekundou. Když budete mít Disko 5, získáte druhou Disko kouli, takže jednu budete moct umístit u přední linie, zatímco ta další bude udávat rytmus zadní linii.

Disko můžete hrát několika způsoby. Můžete pomocí hyper výběru u jednotek za 1 zlaťák získat 3hvězdičkovou Nami a Tarica a vytvořit silnou přední i zadní linii. Během této rané fáze celou svou kompozici semkněte k Disko kouli, abyste z tohoto silného buffu vytěžili maximum. V pozdější fázi – anebo pokud se rozhodnete jít na sílu – hledejte Blitzcranka, vašeho oblíbeného tanka, a Twisted Fatea, jehož kouzlo Divoké karty výrazně těží z rychlosti útoků i síly schopností. Pokud dokážete brzo získat Ziggse a Lulu, Hyperpopové duo, budete mít synergii, díky které do toho budete moct opravdu šlápnout.

Jazz: 2/3/4

Členové: Bard (2z, Oslňovač), Miss Fortune (3z, Oblíbenec), Lucian (5z, Rychlostřelec)

Jazz je o komplexních harmoniích synkopových rytmů a improvizacích. Když budete kombinovat různé žánry a vlastnosti s aktivním Jazzem, vaši šampioni získají bonusové zdraví a budou působit bonusové poškození s každou nejedinečnou vlastností, kterou máte aktivní. Když budete do Jazzu investovat víc, získáte čím dál větší bonusy, díky kterým budete moct vyjádřit svou oduševnělou improvizaci.

Hraní za Jazz je podobné jako augmentace Stůjme při sobě z minulých sad. Kdykoliv začne vaše kompozice řádit, je dobrý nápad přidat k ní Jazzový ansámbl, aby vaše kompozice mohla v pozdější fázi řádit ještě víc.

8-bit: 2/4/6

Hráči: Corki (1z, Oblíbenec), Garen (2z, Strážce), Riven (3z, Vládce čepele), Caitlyn (4z, Rychlostřelec)

Pokud do hudebně laděné hry přidáte vlastnost inspirovanou herní hudbou, není to pak vyloženě hudební vlastnost? Přemýšlejte.

Šampioni 8bitu získají útočné poškození. Když bude váš tým působit poškození, bude se vám zvyšovat skóre. Za každý překonaný rekord získají šampioni 8bitu ještě vyšší útočné poškození. Při šesti 8bitech bude váš tým mít příležitost získat velkou cenu, když dosáhne nejvyššího rekordu – hodně štěstí!

Přední linie Strážců s Garenem dokáže v rané fázi udělat pro 8bit zázraky. Když bude Garen vaše Hlavní hvězda, nezapomeňte přidat Lilliu a pár dalších Superfandů, protože Garen zbožňuje silné předměty. Corki je tady také skvělá Hlavní hvězda, zejména když mu dáte pár raných předmětů s útočným poškozením. Ale tak nebo tak, pokud budete hrát za 8bit v rané fázi, budete opravdu chtít Hlavní hvězdu, aby vám pomohla tento rekord nakopnout a dostat se k nasčítanému útočnému poškození!

Hyperpop: 1/2/4

Členové: Lulu (3z, Čarotvůrce), Ziggs (5z, Oslňovač)

Hektické a výstřední duo Hyperpop přichází stylem, který je v TFT poprvé, zvednout otáčky vaší plochy díky tomu, že po seslání poskytnou manu a rychlost útoků nejbližším spojencům.

Luluina Sacharinová láska vystřelí výboj směrem k aktuálnímu cíli, který způsobí poškození první zasažené jednotce, pak jí projde a poškodí i jednotku za ní. S každým třetím sesláním její kouzlo nakrátko omráčí nejbližší 3 nepřátele a místo toho způsobí poškození jim.

Ziggsova schopnost Teorie chaosu hodí na aktuální cíl bombu, která způsobí magické poškození. Pak se rozdělí na dvě bomby, které cíli nakrátko ochromí obranu (sníží odolnost vůči magii) a způsobí magické poškození. Každé seslání zvyšuje účinek jeho bomb, takže když budete Hyperpop používat s předměty pro regeneraci many, bude to neuvěřitelně efektivní.

Superfanda: 3/4/5

Opravdu vášniví fanoušci: Kennen (1z, True Damage, Ochranka), Lillia (1z, K/DA, Strážce), Gnar (2z, Pentakill, Rocker), Neeko (3z, K/DA, Ochranka)

Nejsou to jen fandové, jsou to superfandové! Superfandové posilují vaši Hlavní hvězdu různými způsoby. Při 3 Superfandech vaší Hlavní hvězdě poskytnou dokončený předmět; při 4 vaše Hlavní hvězda získá i bonusové zdraví a léčení poškozením; a při 5 Superfandech se předmět vaší Hlavní hvězdy vylepší na zářivou verzi!

Zatímco většinu času budete nasazovat Superfandu kvůli tomu, abyste posílili Hlavní hvězdu v jedné z překrývajících se vertikál (True Damage, K/DA, Pentakill), když naleznete Hlavní hvězdu brzo, můžete nasadit 5 Superfandů se zářivým předmětem, což vám pomůže se sérií výher do střední fáze.

Mistr mixů: Sona

Mistr mixů: Sona (5z, Čarotvůrce)

Díky Sonině vlastnosti Mistr mixů si vyberete režim, který upraví její schopnost a útoky. Na výběr máte tři režimy podle toho, co vaše kompozice potřebuje: bonusové léčení, tým zaměřený na rychlost útoků nebo prostě větší poškození!

Její schopnost Drop má dvě části. Zaprvé, Sona nemůže útočit na nepřátele – to by jí rozhodilo rytmus. Namísto toho se její útoky zaměřují na spojence díky efektům, které se odvíjejí od vybraného režimu. Když si vyberete Zelenou Sonu (léčení a štíty), její útoky budou spojencům léčit malou část maximálního zdraví. Když si vyberete Modrou Sonu (rychlost útoků), budou její útoky poskytovat rychlost útoků. A když si vyberete Červenou Sonu (vyšší poškození), budou její útoky poskytovat spojenci i jí samotné sílu schopností. Druhá část Dropu je aktivní složka, která se bude také měnit podle vybraného režimu. Může to být obrovský štít pro celý její tým, obrovský buff k rychlosti útoků pro celý tým, nebo obrovský poškozující výboj, který zasáhne velký počet nepřátel. Díky její schopnosti přežít výrazně těží z posilujících předmětů, jako je Archanděl nebo Zuřivá čepel, takže vaše přední linie bude tančit až do Dropu!

ILLBEATS: Illaoi

NEJZLEJŠÍ: Illaoi (5z, Rváč)

Díky své jedinečné vlastnosti dokáže Illaoi na plochu umístit 2 chapadla, která budou mlátit okolní nepřátele a každých pár sekund působit magické poškození. Její schopnost Bubny z hlubin její chapadla oživí a zcela vyléčí a přiměje Illaoi skočit k nejbližšímu nepříteli. Pak 3krát zabouchá do země, čímž způsobí magické poškození okolním nepřátelům a sama se ve stejném rytmu vrhne na okolní cíle. Když bude Illaoi bubnovat, získá zbroj a odolnost vůči magii.

Maestro: Jhin

Virtuóz: Jhin (5z, Oblíbenec)

Díky vlastnosti Maestro Jhin převede bonusovou rychlost útoku na útočné poškození. Jhinova schopnost Koncert zhouby mu umožní položit pušky Slavného finále na prázdná místa na střídačce. Když na střídačku dá 4, začne Jhin namísto útoků dirigovat, vystřelí z pušek a získá 10 jednotek many s každou salvou. Každý 4. výstřel způsobí vrcholné množství dodatečného poškození.

A to je jen úvodní představení. Během Remixového hukotu, který vyjde s aktualizací 13.23, toho chystáme ještě hodně. Pokud se chcete před hlavní show připravit ještě víc, určitě si přečtěte náš přehled o aktualizovaných mechanismech, o poznatcích ze sady Runeterra se mění, nebo náš nejnovější článek z vývoje!